Ταμείο με απόδοση 16,4 και Lillard !!!!

Mια καλή μέρα χθες με την ρισκαδόρικη τριάδα μας να βρίσκει δίχτυα και να μας δίνει ένα δυνατό ταμείο που χρειαζόμασταν για τη συνέχεια.


Πρόταση ρίσκου
Bιντεοτον - Βασιλεία 1 @ 3.25
Γκενκ - Σπορτινκ 1 @ 2.40
Ροζεμποργκ - Μεταλλιστ 2 @ 2.10
x 40 units +WIN 655.2

Σήμερα εν όψει του ΣαββατοΚύριακου, όπου έχει πολύ ψωμί και μου αρέσει το πρόγραμμα, δε θα κάνω πρόταση από τα ματς τα σημερινά, αλλά θα προστέσω ακόμα ένα μακροχρόνιο ποντάρισμα. Όπως έχω ξαναγράψει και παλιότερα είμαι "μπασκετικός", και όπως ο κάθε "μπασκετικός" που σέβεται τον εαυτό του λατρεύω το μαγικό κόσμο του ΝΒΑ και έχω ξενυχτήσει δεκάδες βράδια εξαιτίας του. Μετά το περσινό "ολίγον" απο ΝΒΑ που είδαμε, λόγω Lock out, πιστεύω φέτος οτι θα δούμε πλούσιο θέαμα. Απο τους αγωνές της preseason που παρακολούθησα, πέρα απο το γεγονός, ότι έχω "σταμπάρει" τους νεους Νετς και τους Μινεσσοτα για ποντάρισμα, υπήρξε ένας παίχτης που κέρδισε το ενδιαφέρον μου. Πρόκειται για τον Damin Lillard των Blazers. No 6 του draft με τους υψηλότερους όμως μέσους όρους στο σκοράρισμα από όσους βρισκόνταν από πάνω του (24.5 μο) και πολύ καλά νούμερα και στις ασσίστ (4.2 μο). Πέρα του μεγάλου του ταλέντου βρίσκεται στην ευτυχή συγκυρία οι Portland Blazers να μην έχουν άλλον άσσο. Ο χρόνος συμμετοχής που θα έχει θα είναι πάνω απο 25 λεπτά καθώς θα είναι ο βασικός Playmaker της ομάδας. Το φαβορί από την άλλη και νο1 του ντραφτ ο Davis είναι ένας φανταστικός αμυντικός, ωστόσο δεν πιστεύω οτι θα έχει σημαντικό ρόλο στο σκοράρισμα των Χορνετς και στο ΝΒΑ για να πάρει κάποιος βραβείο πρέπει να σκοράρει. Και αν δεν καταλάβατε που το πάω μέχρι τώρα..... πρόκειται για το βραβείο "Rookie of the year" όπου βρίσκω στην william hill των Lillard στο προκλητικότατο 7.00 (ενώ σε άλλες εταιρείες βρίσκεται στο 3.5 κ στο 5.0), μια απόδοση που θεωρώ οτι αξίζει τα λεφτά μου και το ποντάρισμα μου.

Damien Lillard Rookie of the year @ 7.00
x 85.2 Units

 Aρχική κάβα 10.000 units      
Προηγούμενο υπόλοιπο 8630 units 
Μακροχρονια Πονταρίσματα 465,2 units
Aνοιχτά πονταρίσματα  0 units 
Νεο υπόλοιπο 9200 units

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment